اوایل سال آینده تولید شورولت کامارو به سایت تبلیغات کسب و کار شکل فعلی را پایان میدهد، زیرا این خودروساز به خودروهای تمام الکتریکی تبدیل میشود.
خودروساز دیترویت جایگزین یا نسل بعدی این خودرو را اعلام نکرد، اما گفت که نسل ششم خودروی عضلانی فعلی «پایان داستان کامارو» نخواهد بود.
اسکات بل، معاون رئیس شورولت، در بیانیهای گفت: «در حالی که امروز جانشینی فوری را معرفی نمیکنیم، مطمئن باشید، این پایان داستان کامارو نیست.»
خودروی فعلی در اواخر سال 2016 وارد تولید شد، اما فروش متوسطی را در بخش رو به کاهشی از خودروهای پرفورمنس ساخت آمریکا داشته است.
به مناسبت پایان تولید کامارو در کارخانه جنرال موتورز در اواسط میشیگان در ژانویه 2024، این خودروساز بسته ”نسخه کلکسیونی” را روی چندین مدل کامارو 2024 از جمله مدل رده بالای ZL1 عرضه خواهد کرد.
جنرال موتورز گفت اطلاعات بیشتر در مورد نسخه کلکسیونر در تاریخ بعدی اعلام خواهد شد. سخنگوی این شرکت از افشای اینکه جنرال موتورز قصد دارد از نام کامارو برای خودروهای برقی استفاده کند یا نه، خودداری کرد، زیرا به نظر می رسد تا سال 2035 به طور انحصاری خودروهای الکتریکی را عرضه کند .
کامارو بخشی از یک بخش کوچکتر از خودروهای عملکرد آمریکایی با موتورهای V6 و V8 است، زیرا خودروسازان در حال گذار به خودروهای تمام الکتریکی هستند.
به گفته ادموندز، محقق صنعت، فروش خودروهای پرفورمنس اصلی خودروسازان دیترویت مانند شورولت کوروت و کامارو، فورد موستانگ و دوج عضلانی با بیش از 394000 خودرو در سال 2015 به اوج خود رسید. فروش این خودروها از آن زمان کاهش یافته است، از جمله کاهش تقریبا 50 درصدی برای کوپه های دو در مانند چلنجر، کامارو و موستانگ از آن اوج تا ژوئیه 2022.
بسیاری از وسایل نقلیه به گونهای سایت ورزشی تکامل یافتهاند که موتورهای کوچکتر با قدرت کمتر ارائه میکنند، اما همچنان میتوانند به عنوان خودروهای پر سر و صدا و گاز سوز، ننگ را به همراه داشته باشند. همچنین رقابت بیشتری از سوی خودروسازان خارج از دیترویت، از جمله سازندگان خودروهای برقی وجود دارد. حرکت مصرف کنندگان از خودروها به سمت کراس اوورهای کاربردی تر. و تغییر بالقوه در فرهنگ عملکرد.
- ۹ بازديد
- ۰ نظر