چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

کارگران UPS به مجوز اعتصاب رای می دهند و در عین حال پیشرفت غیرمنتظره در ایمنی گرما را تشویق می کنند

در این مقاله

کارمندان بسته‌ها را در مرکز تثبیت منطقه شیکاگو (UPS) در هاجکینز، ایلینویز مرتب می‌کنند.
کارمندان بسته‌ها را در مرکز تثبیت منطقه شیکاگو (UPS) در هاجکینز، ایلینویز مرتب می‌کنند.
دنیل آکر | بلومبرگ | گتی ایماژ

یو پی اس اتحادیهبا ادامه مذاکرات قرارداد، کارمندان با اکثریت قاطع به اجازه اعتصاب رای دادند و راه را برای توقف احتمالی کار به محض 1 آگوست باز کرد.

رهبران Teamsters روز جمعه گفتند که حدود 97 درصد از کارگرانی که رای دادند به این حرکت رای مثبت دادند، پس از بیش از یک هفته رای گیری که قبل از توافق آزمایشی سه شنبه شب در مورد ایمنی گرمایی که 340000 راننده تحویل و حمل کننده بسته در بزرگترین شرکت حمل و نقل کشور را پوشش می داد، رای مثبت دادند. .

 

شان اوبراین، رئیس تیمسترز، در بیانیه ای گفت که این رای نشان داد که کارگران «متحد و مصمم هستند تا بهترین قرارداد تاریخ خود را در UPS به دست آورند. اگر این شرکت چند میلیارد دلاری نتواند قراردادی را که اعضای سختکوش ما سزاوار آن هستند، انجام دهد، یو پی اس خودش را هدف قرار خواهد داد.

UPS نتیجه رای گیری را تایید کرد و خاطرنشان کرد که مجوز اعتصاب روز جمعه به طور خودکار باعث توقف کار نمی شود.

این شرکت در بیانیه ای اعلام کرد: «نتایج به معنای قریب الوقوع بودن اعتصاب نیست و به هیچ وجه بر عملیات تجاری فعلی ما تأثیر نمی گذارد. ما همچنان به پیشرفت در مورد مسائل کلیدی ادامه می دهیم و مطمئن هستیم که به توافقی دست خواهیم یافت که برای کارمندان، تیمسترها، شرکت و مشتریان ما برنده می شود.

این تصمیم چند روز پس از آن اتخاذ شد که رهبران اتحادیه و UPS به توافق دست دادن دست یافتند که در آن شرکت متعهد شد برای اولین بار تهویه مطبوع را در ناوگان خودروهای تحویل قهوه‌ای نمادین خود به صورت تدریجی اجرا کند.

رانندگان و حامیان کارگری از این توافق به عنوان یک گام غیرمنتظره رو به جلو در مورد یک موضوع کلیدی در دور جاری مذاکرات کارگری استقبال کردند.

 

زاک لوترل، راننده UPS و مباشر فروشگاه اتحادیه در نورمن، اوکلا، گفت: ”مردم فوق العاده هیجان زده هستند.” ما سال‌ها شنیده‌ایم که این کار موثر نخواهد بود.»

بر اساس تجزیه و تحلیل NBC News از داده های اداره ایمنی و بهداشت شغلی، UPS مدت ها در برابر تماس ها برای تهویه هوای کامیون ها و وانت های خود مقاومت می کرد، حتی در حالی که حداقل 145 کارمند آن از سال 2015 به دلیل بیماری های گرما در بیمارستان بستری شده اند. لوترل این تغییر را به‌عنوان تاییدی که مدت‌ها انتظارش را می‌کشید توسط این شرکت که دمای بی‌سابقه تابستانی نیازمند تغییر رویکرد است، ستایش کرد.

او گفت: «با این که گرما همان چیزی است که هست... دیگر فقط این نیست که چه چیزی مقرون به صرفه و کارآمد است، بلکه به زنده نگه داشتن مردم است.»

اطلاعات بیشتر از NBC News:

آمیت مهروترا، مدیر عامل و تحلیلگر تحقیقاتی در دویچه بانک که بخش حمل و نقل را پوشش می دهد، پیشرفت در کاهش گرما را به عنوان ”یک تکه از پازل” توصیف کرد که ”احتمالاً در پنج موضوع اصلی” در مذاکرات قرارداد قرار داشت.

او گفت: ”این یک افت قیمت از منظر هزینه برای UPS است، و مزایای بسیار زیادی از نظر کیفیت زندگی برای اتحادیه دارد، بنابراین من فکر می کنم که این یک برد-برد است.”

مهروترا نسبت به جهت گیری مذاکرات به طور کلی ابراز خوش بینی کرد و گفت که او انتظار دارد که طرفین ”این کار را تا پایان ژوئیه انجام دهند” و از اعتصاب اجتناب کنند.

توقف کار در UPS بزرگترین اعتصاب تک کارفرمایان در تاریخ ایالات متحده خواهد بود. کارشناسان لجستیک می گویند که حتی توقف چند روزه تحویل UPS باعث اختلال در جریان بسته های بیشتر از آنچه رقبای اصلی مانند FedEx یا خدمات پستی ایالات متحده می توانند جذب کنند، مختل می شود و این تهدیدی است که فصل خرید بازگشت به مدرسه را به هم می زند.

مهروترا گفت: ”موفقیت UPS واقعاً به موفقیت تیمسترها گره خورده است، زیرا کاری که آنها از منظر خدمات انجام می دهند بسیار مهم است.” ″حالا، روی دیگر سکه این است که موفقیت UPS برای دوام تیمسترها بسیار حیاتی است، زیرا در واقع تنها جایی است که شاهد رشد گسترده استخدام Teamsters بوده است” پس از کاهش عضویت سایر اتحادیه های بزرگ که UPS را ”به معنای واقعی کلمه” ترک کرد. یک واحه در این صحرای وسیع» برای جنبش کارگری.

وی افزود: «نمی‌دانم چگونه اعتصاب یک باخت - باخت نیست.»

در حالی که بسیاری از اعضای اتحادیه در UPS رای خود را به مجوز اعتصاب قبل از اعلام توافق ایمنی گرما دادند، برخی از رانندگان پس از آن گفتند که دیگر اولویت‌های بزرگ باقی می‌ماند. لوترل، به نوبه خود، گفت که مطالبات ”بیش از حد” اضافه کاری نگرانی اصلی او است.

او گفت: ”ما پول خوبی به دست می آوریم زیرا اتحادیه داریم، اما تمام وقت من نباید متعلق به این شرکت باشد.”

مهروترا گفت که انتظار دارد UPS شکاف را در مورد مسائل غرامت، مانند ایجاد برابری دستمزد بین طبقه‌بندی‌های مختلف کارگران، که به‌عنوان «هزینه افزایشی» برای شرکت توصیف می‌کند، کاهش دهد.

کارشناسان ایمنی گرمایی توافق اولیه در مورد تهویه مطبوع را تحسین کردند اما هشدار دادند که مقابله با تهدید دمای شدید زمان می برد.

جولی فولچر، یکی از مدافعان سازمان غیرانتفاعی حقوق مصرف‌کننده Public Citizen، می‌گوید: «اگرچه تعداد زیادی باز و بسته شدن این درها وجود دارد، اما باعث می‌شود آن وانت‌ها در طول روز به گرم شدن و تبدیل به اجاق گاز نپردازند. که بر ایمنی گرمایی تمرکز دارد.

اما تا حدی به این دلیل که تغییرات ابتدا فقط در مورد وسایل نقلیه تازه خریداری شده اعمال می شود، او گفت: ”این چیزی است که راه حل فوری برای کارگران نخواهد بود” و افزود: ”تغییر این ناوگان زمان می برد.”

برخی از مدافعان و رهبران Teamsters همچنین خواستار یک سیستم زمان‌بندی پویاتر شده‌اند که می‌تواند مسیرهای رانندگی را در روزهای بسیار گرم توزیع کند و تعداد بسته‌هایی را که هر راننده باید تحویل دهد کاهش دهد.

فولچر گفت: «حجم کار باید بخشی از بحث باشد، زیرا وقتی در مورد استرس گرمایی صحبت می‌کنیم، گرما از دو منبع می‌آید: از داخل بدن و خارج از بدن شما می‌آید.»

ست هریس، استاد حقوق و سیاست در دانشگاه نورث ایسترن که به عنوان مشاور ارشد سیاست کاری جو بایدن، رئیس جمهور جو بایدن خدمت می کرد، گفت که پیشرفت در ایمنی گرمایی در UPS می تواند اثرات موجی گسترده تری داشته باشد.

او گفت: ”توافق آزمایشی برای محافظت در برابر خطرات سایت تبلیغات گرما فشار زیادی بر رقبای UPS وارد می کند تا با این استانداردها مطابقت داشته باشند یا از آنها فراتر روند.” رانندگانی که به دنبال شغل هستند می خواهند بدانند که آیا کارفرمای آنها از آنها مراقبت می کند و آنها را ایمن نگه می دارد.

با این حال، قبلاً امتیازات کارگران UPS و متحدان آنها را با دوزی از خوش بینی به لرزه انداخته است.

ترزا کلنک، پرستار و همسر یک راننده یو پی اس در نیوجرسی که در سال 2016 در حین کار از بیماری گرما شدید رنج می برد ، گفت: «ما خیلی هیجان زده هستیم، شما هیچ ایده ای ندارید.  کامیون هایی که از آن زمان تاکنون  بیش از 1.3 میلیون امضا جمع آوری کرده است .

کلنک گفت، تغییرات جدید اعلام شده، اگر در نهایت به عنوان بخشی از یک قرارداد جدید تایید شوند، ”بزرگ” هستند. ″من فکر می کنم این یک شروع عالی است.”

- آنی پروبرت کمک کرد.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.