چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

بایدن، مندی کوهن را به رهبری CDC منصوب می کند

امتیاز کلیدی
  • رئیس جمهور جو بایدن گفت که دکتر مندی کوهن را به عنوان مدیر مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها منصوب خواهد کرد.
  • کوهن قبلاً به عنوان رئیس بخش بهداشت و خدمات انسانی کارولینای شمالی خدمت می کرد.
  • مدیران CDC در حال حاضر نیازی به تایید سنا ندارند، اگرچه در ژانویه 2025 تغییر خواهد کرد.
دکتر مندی کوهن، دبیر دپارتمان بهداشت و خدمات انسانی کارولینای شمالی، در یک کنفرانس خبری در روز چهارشنبه، 10 نوامبر 2021، در مرکز عملیات اضطراری در رالی، NC، برای تشویق والدین کودکان خردسال به گرفتن واکسن کووید 19.
دکتر مندی کوهن در یک کنفرانس خبری در مرکز عملیات اضطراری در رالی، کارولینای شمالی، 10 نوامبر 2021 صحبت می کند.
برایان اندرسون | AP

رئیس جمهور جو بایدن روز جمعه گفت که دکتر مندی کوهن سایت تبلیغات را به عنوان رهبری مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها منصوب خواهد کرد.

کوهن به عنوان رئیس بخش بهداشت و خدمات انسانی کارولینای شمالی در بدترین روزهای همه‌گیری کووید-19 خدمت می‌کرد. او قبلاً به عنوان یک مقام ارشد در مراکز فدرال خدمات مدیکر و خدمات مدیکر به اجرای برنامه های قانون مراقبت مقرون به صرفه کمک کرده است.

کوهن دکترای داخلی است.

″دکتر. بایدن روز جمعه در بیانیه‌ای گفت: کوهن یکی از برترین پزشکان و رهبران سلامت کشور است که تجربه رهبری سازمان‌های بزرگ و پیچیده را دارد و سابقه اثبات شده‌ای در حفاظت از سلامت و ایمنی آمریکایی‌ها دارد.

مدیران CDC در حال حاضر نیازی به تایید سنا ندارند، اگرچه به دلیل قوانین اخیر تصویب شده توسط کنگره، این امر در ژانویه 2025 تغییر خواهد کرد.

انتصاب کوهن در حالی انجام می شود که رهبری بهداشت فدرال در ایالات متحده پس از پایان وضعیت اضطراری بهداشت عمومی Covid-19 در ماه گذشته در یک دوره گذار قرار دارد .

دکتر روشل والنسکی، مدیر فعلی CDC، در پایان این ماه از سمت خود کناره گیری می کند. او CDC را از طریق انتشار واکسن کووید و همچنین امواج دلتا و اومیکرون کووید هدایت کرد. والنسکی در نامه استعفای خود به بایدن به پایان وضعیت اضطراری کووید اشاره کرد.

کوهن کنترل یک مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری را که در حال تغییر ساختار است برای رسیدگی به انتقاداتی مبنی بر اینکه آژانس در طول همه گیری بسیار کند عمل می کند و اغلب راهنمایی های بهداشتی ارائه می دهد که باعث سردرگمی مردم می شود را بر عهده می گیرد.

اما CDC تنها آژانس بهداشتی نیست که دستخوش تغییراتی شده است.

دکتر Ashish Jha اوایل این ماه پس از رهبری گروه ویژه کووید برای بیش از یک سال کاخ سفید را ترک کرد.

بایدن اخیراً دکتر  مونیکا برتاگنولی را برای رهبری مؤسسه ملی بهداشت معرفی کرد. او در حال حاضر رئیس موسسه ملی سرطان است. NIH از دسامبر 2021 بدون رهبر تایید شده توسط سنا بوده است.

سناتور برنی سندرز، رئیس کمیته بهداشت سنا، اوایل این هفته به واشنگتن پست گفت که تا زمانی که رئیس جمهور استراتژی روشنی برای کاهش قیمت دارو اتخاذ نکند، با نامزدی برتاگنولی مخالفت خواهد کرد.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.