پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۰۳

جا مورانت، ستاره گریزلیز پس از آخرین ویدیوی اسلحه، 25 بازی محروم شد

امتیاز کلیدی
  • NBA ستاره ممفیس گریزلیز، جا مورانت را 25 بازی محروم کرد.
  • دومین ویدیوی پخش زنده از مورانت که تفنگ در دست دارد ماه گذشته منتشر شد.
  • مورانت قبل از اینکه بتواند به دادگاه بازگردد باید شرایط نامشخصی را داشته باشد.
جا مورانت شماره 12 از تیم ممفیس گریزلیز در جریان بازی با لس آنجلس لیکرز در طول بازی پنجم پلی آف دور اول کنفرانس غرب در فدکس فوروم در 26 آوریل 2023 در ممفیس، تنسی، توپ را به زمین می آورد.
جا مورانت از ممفیس گریزلیز در جریان بازی با لس آنجلس لیکرز در طول بازی پنجم پلی آف کنفرانس غرب در FedExForum در ممفیس، تنسی، 26 آوریل 2023، توپ را به زمین می آورد.
جاستین فورد | گتی ایماژ

اتحادیه ملی بسکتبال پس از اینکه ستاره ممفیس گریزلیز برای دومین بار در یک ویدیوی زنده اسلحه خود را به صدا درآورد ، اتحادیه ملی بسکتبال جا مورانت را برای 25 بازی محروم کرد.

محرومیت مورانت از ابتدای فصل آینده اجرایی خواهد شد. NBA گفت مورانت قبل از بازگشت به زمین باید ”شرایط” نامشخصی را رعایت کند و نمی تواند علاوه بر بازی های پیش فصل، در فعالیت های تیمی یا لیگ شرکت کند.

 

مورانت، یک ستاره 23 ساله NBA ، برای اولین بار در ماه مارس در یک پخش زنده از یک کلوپ شبانه با اسلحه دست تکان داد که باعث تعلیق هشت بازی شد. او سپس یک اسلحه گرم را در یک ماشین با دوستانش در جریان پخش ویدیوی دوم ماه گذشته به نمایش گذاشت.

آدام سیلور، کمیسر NBA، روز جمعه در بیانیه‌ای گفت: «تصمیم جا مورانت برای استفاده مجدد از سلاح گرم در رسانه‌های اجتماعی، با توجه به رفتار مشابه او در ماه مارس، که به دلیل آن هشت بازی تعلیق شده بود، نگران‌کننده و نگران‌کننده است».

سیلور اضافه کرد که «بسکتبال در این زمان باید در جایگاه دوم قرار گیرد. قبل از بازگشت به بازی، او باید برنامه ای را با لیگ تنظیم و اجرا کند که به طور مستقیم به شرایطی که او را به تکرار این رفتار مخرب واداشته است، رسیدگی کند.

مورانت روز جمعه در بیانیه ای برای ESPN عذرخواهی کرد و قول داد که ”بهتر خواهد شد.” او گفت که فصل خارج از فصل را صرف کار روی سلامت روان خود خواهد کرد.

او گفت: ”امیدوارم به من این فرصت را بدهید که در طول زمان به شما ثابت کنم که مردی بهتر از آنچه به شما نشان داده ام هستم.”

 

مورانت توسط نایک تایید شده است. در بیانیه روز جمعه، غول سایت تبلیغات پوشاک ورزشی گفت: ”ما خوشحالیم که جا مسئولیت پذیر است و رفاه خود را در اولویت قرار می دهد. ما به حمایت از او در داخل و خارج زمین ادامه خواهیم داد.”

او همچنین توسط کوکاکولا تایید شده استPowerade است، اما شرکت نوشیدنی تبلیغی را با حضور ستاره NBA منتشر کرده و او را از رسانه های اجتماعی پاک کرده است.

- جسیکا گلدن از CNBC در این گزارش مشارکت داشت

مشترک CNBC در یوتیوب شوید.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.