چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

مسابقات را هدف قرار دهید تا تحویل روز بعد را به مشتریانی دورتر از مراکز شهر بیاورید

در این مقاله

در این تصویر، لوگوی Target بر روی صفحه نمایش گوشی هوشمند نمایش داده می شود.
لوگوی Target بر روی صفحه نمایش گوشی هوشمند نمایش داده می شود.
شلدون کوپر | تصاویر SOPA | راکت | گتی ایماژ

هدفراه جدیدی برای سرعت بخشیدن به بسته‌ها به مشتریانی دارد که در حومه‌های دورتر و محله‌های شهرهای بزرگ زندگی می‌کنند، زیرا تلاش می‌کند تجارت الکترونیکی خود را تکان دهد.

این خرده‌فروش بزرگ روز چهارشنبه گفت که در حال آزمایش یک تسهیلات افزودنی است که به آن کمک می‌کند تا سفارش‌های آنلاین را به خریداران بیشتری یک روز پس از کلیک روی «خرید» دریافت کنند. اولین مورد ماه گذشته در Smyrna، جورجیا، در حدود 16 مایلی شمال غربی آتلانتا افتتاح شد و ممکن است در شهرهای دیگر افتتاح شود.

 

رانندگان از سرویس تحویل متعلق به Target، بسته‌ها را از مرکز توسعه تحویل می‌گیرند و به درب منزل تحویل می‌دهند. رانندگان پیمانکاران مستقل هستند، مشابه کسانی که برای اوبر تحویل می دهند.

تسهیلات توسعه بخشی از تلاش Target برای ارائه تحویل در روز بعد به مشتریان بیشتر است. در اوایل سال جاری، این شرکت اعلام کرد که در طول سه سال آینده 100 میلیون دلار برای ایجاد یک شبکه بزرگتر از مراکز زنجیره تامین برای حمایت از این تلاش هزینه خواهد کرد .

بیش از 96 درصد از سفارشات آنلاین این شرکت در فروشگاه ها انجام می شود. این خرده‌فروش تأسیسات زنجیره تأمین را به نام «مراکز مرتب‌سازی» باز کرده است که سپس به گروه‌بندی آن جعبه‌ها در مسیرهای تحویل متراکم‌تر و کارآمدتر کمک می‌کند . نه تاسیسات افتتاح کرده است و قصد دارد تا پایان ژانویه 2026 حداقل 15 مورد داشته باشد .

تسهیلات توسعه به آن مدل اضافه می‌کند و شعاع را برای تحویل سریع‌تر افزایش می‌دهد.

تارگت قیمت مرکز توسعه را فاش نکرد، اما یک سخنگوی گفت که این بخشی از 100 میلیون دلار سرمایه گذاری برنامه ریزی شده در زنجیره تامین نیست. تارگت گفت که تسهیلات توسعه، تحویل روز بعد را در دسترس سایت تبلیغات500000 مشتری دیگر در نزدیکی آتلانتا قرار خواهد داد. اکنون می تواند تحویل روز بعد را برای مجموع سه میلیون نفر در منطقه آتلانتا ارائه دهد.

 

فشار Target برای تحویل سریعتر و سودآورتر سفارشات آنلاین زمانی انجام می شود که فروش تجارت الکترونیک آن کاهش می یابد و خریداران از خریدهای دلخواه خود عقب نشینی می کنند. در سه ماهه اخیر، که در 29 آوریل به پایان رسید، فروش دیجیتال Target نسبت به سال گذشته 3.4 درصد کاهش یافت که منعکس کننده روند نزولی است که توسط Costco مشاهده شده است.بهترین خرید , کهلو دیگران. یکی از رقبای آن، والمارت است، با افزایش 27 درصدی فروش آنلاین در سه ماهه اول مالی در ایالات متحده، روند را کاهش داد .

به علاوه، در هفته های اخیر، چندین تحلیلگر ارزش سهام Target را کاهش داده اند و گفته اند که فروش آن ممکن است در طول همه گیری کووید-19 به اوج خود رسیده باشد. آنها به یک پس‌زمینه سخت‌تر برای فروش پوشاک و سایر اقلامی اشاره کردند که مواد غذایی یا ضروری نیستند. چالش‌هایی که به تارگت اضافه شده است برای گنجاندن و سپس حذف برخی از کالاهای LGBTQ+ از مجموعه پراید خود با آن مواجه شده است.

سهام این شرکت در سال جاری حدود 11 درصد کاهش یافته است که عملکرد کمتری نسبت به سود 14 درصدی S&P 500 داشته است. سهام آن در روز سه شنبه به 132.72 دلار بسته شد که نزدیک به 30 درصد از بالاترین حد خود در 52 هفته گذشته کاهش یافت.

برایان کورنل، مدیرعامل تارگت، در تماسی با خبرنگاران در ماه می، گفت که مشتریان هنوز به صورت آنلاین خرید می کنند. با این حال، او افزود، بسیاری از اقلامی که مستقیماً به خانه‌های مشتریان ارسال می‌شوند، کالاهای اختیاری هستند - و این فروش کاهش یافته است.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.