نورفولک جنوبی بر اساس یافتههای اولیه که روز پنجشنبه از تحقیقات هیئت ملی ایمنی حملونقل منتشر شد، ناظران به نگرانیهای ایمنی مهندس قبل از خروج قطار مملو از مواد شیمیایی سمی در فلسطین شرقی، اوهایو در ماه فوریه، توجهی نکردند .
به گزارش NTSB، یک روز قبل از خروج قطار از ریل، یک مهندس در Decatur، ایلینوی، نگرانی خود را در مورد اندازه قطار به مدیر حیاط اعلام کرده بود. اما مهندس به آژانس گفت که به او گفته شد، ”خب، این چیزی است که آنها می خواهند.”
″اگر با مدیر صحبت کنید، آنها گفتند که این قطار 100٪ مطابق با قوانین است. از نظر من، به نظر من، شما می دانید، شما 32 درصد از وزن را روی سر بردید. بیست درصد در وسط و 40 درصد وزن در قسمت عقب. بنابراین، به من، به همین دلیل است که ما آن را به مدیر حیاط گزارش کردیم و همانطور که گفتم این همان چیزی است که آنها میخواهند.
نورفولک ساترن در پاسخ گفت که اداره راه آهن فدرال الزامات نظارتی را در مورد پیکربندی قطار تعیین نکرده است و این قطار سیاست های داخلی خود را در مورد پیکربندی قطار در زمان خروج از ریل فلسطین شرقی رعایت کرده است.
″هر حادثه فرصتی برای یادگیری است. کانر اسپیل میکر، سخنگوی نورفولک سایت تبلیغات جنوبی در ایمیلی به CNBC گفت: ما با رهبری کارگری و کارمندان صنایع دستی خود برای افزایش ایمنی همکاری می کنیم، ما یک مشاور ایمنی بیرونی را وارد کرده ایم و متعهد به رهبری صنعت هستیم.
NTSB یافته های خود را قبل از شروع جلسه استماع دو روزه در مورد خروج از ریل در روز پنجشنبه منتشر کرد. این جلسه برای رسیدگی به آمادگی در هنگام واکنش اضطراری اولیه، فرآیند تصمیمگیری در مورد تخلیه و سوزاندن واگنهای مخزن وینیل کلرید، و بررسی حالتهای خرابی یاتاقان واگن باری و سیستمهای تشخیص کنار راه است.
در 3 فوریه، یک قطار باری نورفولک جنوبی که حامل مواد شیمیایی خطرناک بود از ریل خارج شد و مواد شیمیایی سمی را در محیط نزدیک مرز اوهایو با پنسیلوانیا منتشر کرد. آلن شاو، مدیر عامل نورفولک ساوترن، قول حمایت از ساکنان فلسطین شرقی، اوهایو را داده است، اگرچه منتقدان گفته اند که او به اندازه کافی دور نرفته است.
اتحادیه ارتباطات حمل و نقل در بیانیه ای جداگانه به NTSB گفت که مدت زمان سه دقیقه تا سه دقیقه و 45 ثانیه برای پرسنل تعمیر و نگهداری برای بازرسی واگن قطار کافی است. اما اتحادیه گفت که نورفولک ساترن میانگین زمان بازرسی را به دنبال استراتژیهای برنامهریزی قطار جدید شرکت به حدود یک دقیقه کاهش داده است، که TCU معتقد است برای بازرسی جامع هر قطار کافی نیست.
این شرکت پاسخ داد که سیاستی برای محدود کردن زمان بازرسی خودرو ندارد.
نورفولک ساترن با ادعای اتحادیه استثناهای بیشتری را در نظر گرفت و گفت که میانگین زمان معاینه خودرو در حال حاضر تقریباً دو دقیقه است. این شرکت گفت که این یک دقیقه بیشتر از میانگینی است که توسط راهآهنهای حرفهای که همان بازرسی را انجام میدهند و به عنوان راهنمای خدمه ارائه میدهند، تعیین شده است.
این درست نیست که بگوییم NS از زمان اجرای PSR زمان استاندارد بازرسی خودرو را کاهش داده است. کاری که ما انجام دادهایم مستند و استاندارد شده است که یک بازرسی مناسب چگونه به نظر میرسد، و زمان لازم برای تکمیل این بازرسی توسط یک راهآهن واجد شرایط است.»
- ۴ بازديد
- ۰ نظر