درک ارزش محتوای برند

تبلیغات ایرانیان

پنجشنبه ۱۳ دی ۰۳

درک ارزش محتوای برند

رندها و بازاریابان به طور یکسان برای ارائه تعریفی برای محتوای مارک دار تلاش کرده اند، تا حدی به این دلیل که صنعت دائما در حال تغییر است. در پرس بورد، ما محتوای برند را به عنوان هر رسانه منتشر شده ای که یک برند در تولید آن نقش داشته است، تعریف می کنیم. این به معنای محتوایی است که به طور خاص با هدف انتشار با ناشر ایجاد شده است، مانند NBCUniversal، USA Today یا Bustle. برندها از اعتماد، تخصص و دسترسی ناشران ممتاز استفاده می کنند و به آنها امکان می دهد با مخاطبان جدید و بسیار هدفمند ارتباط برقرار کنند.

همگام شدن با صنعت در حال توسعه

محتوای برند به چیزی بیش از یک کلمه رایج تبدیل شده است. این شکل از تبلیغات از همان روزهای اولیه تبلیغات تغییر کرده است و ناشران و تبلیغ کنندگان بیشتری نسبت به قبل روی آن سرمایه گذاری می کنند.

چه استارتاپی باشید که قصد دارد یک صنعت را مختل کند یا یک شرکت فورچون 500 مانند IBM یا JP Morgan Chase که سعی در ایجاد روابط با نسل های جدید مشتریان دارد، کسب و کارهای کوچک و بزرگ به دنبال راه های نوآورانه برای تعامل با مخاطبان هستند – و بهترین ها. راه برای انجام این کار از طریق داستان است، نه تبلیغات.

علاوه بر ابزاری برای ایجاد رابطه، محتوای مارک دار با تبدیل شدن به یک فرصت درآمدی بزرگ برای اکثر ناشران، ثابت می کند که پاسخی به نگرانی های پایداری طولانی مدت است. بزرگ‌ترین نام‌های این کسب‌وکار، تیم‌های خود را برای تولید محتوای برند بازنگری کرده‌اندبخش مهمی از درآمد تبلیغات دیجیتال آنها است.

حذف بنر تبلیغاتی

صرف نظر از اینکه چه چیزی ایجاد می کنید، محتوای شما باید بیشتر از تبلیغات سنتی تلاش کند. چرا؟ زیرا مصرف کنندگان دیگر علاقه ای به تبلیغات بنری ندارند (و احتمالاً هرگز هم علاقه ای نداشته اند).

داده ها نشان می دهد که حدود 25 درصد از کاربران اینترنت از مسدود کننده های تبلیغاتی استفاده می کنند. بین سال‌های 2014 تا 2018، نتفلیکس که بدون تبلیغات است، از 50 میلیون به 125 میلیون مشترک افزایش یافت. حقیقت ساده این است که مردم تبلیغات را دوست ندارند، و برای اجتناب از آن‌ها هم به صورت آنلاین و هم در حین تماشای برنامه‌های مورد علاقه‌شان، هزینه می‌پردازند. بنابراین بازاریابان باید چیزی را به آنها ارائه دهند که ارزش های برند آنها را به گونه ای که واقعاً با آنها طنین انداز شود، ارتباط برقرار کند.

مصرف کنندگان محتوای برند را دوست دارند زیرا کمتر به فروش محصولات می پردازد و بیشتر به ارائه ارزش می پردازد. Ascend Integrated Media گزارش داد که 70 درصد از مصرف کنندگان می خواستند در مورد محصولات از طریق محتوا بیاموزند و به مارک هایی که تخصص موضوعی متفکرانه ای را برای آنها ارائه می کردند، پاسخ مثبت دادند.

 

 

سیonستومترهrس لمنکه بrآnدهد جonتیهnتی بهجآتوسه منتی'س لهسس آبoتوتی سهللمنng پroدتوجتیس آnد مترorه آبoتوتی پrovمندمنng vآلتوه.

 

محتوای برند راه جدیدی برای ایجاد روابط است. عمدا در خدمت خواننده بدون وقفه در آنهاست. هدف آن بیان این است که برند چیست، انواع داستان هایی که دوست دارد قهرمان شود و انواع ایده هایی که می خواهد در کنار آنها بایستد. این بازاریابی برای قرن 21 است.

 

 

70% of جonستومترهrس wآnتیهد تیo لهآrn آبoتوتی پroدتوجتیس تیساعتroتوgساعت جonتیهnتی آnد rهسپonدهد پoسمنتیمنvهلy تیo بrآnدس تیساعتآتی پrovمندهد تیساعتهمتر wمنتیساعت تیساعتoتوgساعتتیfتول ستوبjهجتی مترآتیتیهr هایکسپهrتیمنسه.

 

به نام محتوای برند عشق

چرا شرکت‌های بیشتری روی محتوای برند سرمایه‌گذاری می‌کنند؟ این فقط یک ابزار بیهوده نیست - اگرچه داشتن خط نوشته خود در Fast Company یا The Wall Street Journal احساس شگفت انگیزی است. محتوای مارکدار مؤثرترین راه برای جلب توجه و ایجاد اعتماد با مخاطبان جدید است - و همانطور که همه بازاریابان می‌دانند، زمان (معروف به توجه) پول است.

محتوای برند اغلب یک محصول ممتاز با قیمت‌های سایت تبلیغات بین 1000 تا 50000 دلار و بالاتر بسته به شرکای شما و اندازه کمپین است. به این ترتیب، تیم های بیشتری این وظیفه را بر عهده گرفته اند تا اثربخشی محتوای مارک را اثبات کنند. خبر خوب این است که محتوا فراتر از یک ابزار آگاهی قدرتمند، می‌تواند مستقیماً به چشم‌های بیشتری در وب‌سایت برند شما تبدیل شود و پول نقد بیشتری را در اختیار شما قرار دهد.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.